Zübeyde Hanım Anaokulu'nda tüm klozetlere 0.50lt pet şişeleri su ile doldurup koyduk. İlk faturamız 397.50tl iken bu tasarruftan sonra 261.50tl olarak tasarrufumuz 136.00tl oldu. Sonrasında velilerimize bu tasarrufumuzun resmini yollayarak evde su tasarrufu yapmalarını ve tasarrufta neler yaptıklarının fotoğraflarını istedik. Gelen fotoğraflarımız velilerimiğz ve çocuklarımızın harika işler çıakrtığını göstermekte.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
ÜNZİLE DEMİRCİ-ÖZCAN YILDIRIM İLKOKULU- OKUL SERGİMİZ
OKUL SERGİMİZ OKUL WEB SİTEMİZDE https://ozcanyildirim.meb.k12.tr/icerikler/h2o-water-heroes_11633992.html
-
Mixed Country Teams / Karışık Ülke Takımları 2.Takım/2.Teams Diş Fırçalarken ve Tıraş Olurken Suyu Kapatın: Diş fırçalarken ya da tıraş olur...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder